Fullspäckad träningsdag!

Det blev ovanligt mycket träning på en dag idag. Först körde jag biceps/triceps på gymmet, vilket gick riktigt bra!
Det var länge sedan jag körde båda armgrupperna på samma pass, men det var faktiskt riktigt skönt!

Sedan följde jag med min underbara flickvän och gästtränade på hennes innebandy-träning. När vi väl kom dit var det tydligen min gamla idrottslärare från gymnasiet som var deras coach. Det var riktigt kul att spela lite innebandy, även om det kändes som 100 år sedan. Jag var inte ens hälften så bra som alla andra där, men tyckte det gick riktigt bra!
 
Och vet ni vad? Det satt en Turf-plansch utanför lokalen där vi tränade. Jag glömde dock fota för att lägga upp här, så istället så laddar jag upp en bild på en av mina 2 favorit-skådespelare. Gissa vem ;) Och ni får även pluspoäng om ni vet vilken film det är.
 

Kommentarer
Postat av: Fredde70

Haha...Visst är det kul att affischen hänger kvar på gammlia. Satte upp den före jul i fjol då jag lappade för expandator medaljen. /Fredde

2012-09-28 @ 10:16:16
Postat av: davidturfare.blogg.se

Helt galet att den sitter kvar, den är ju inte ens plastad. Grymt Fredde! Jag får se till att fixa expandator-medaljen också snart, känns inte så peppande dock ;)

2012-10-11 @ 15:53:41
URL: http://davidturfare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0