Summering av de senaste dagarna!

Som vissa av er vet så råkade jag vinna Turf-eventet som var i Umeå för några dagar sedan. Det var riktigt jämt så det kunde ha slutat hur som helst! Mycket bra kämpat av alla som deltog även om vi blev måltavlor av guds kiss! Min taktik var att hålla mig till berghem och försöka hålla det så bra som möjligt. Och den taktiken verkare lyckas! Länken nedan kan ni se allas placering/rundor/poäng/zoner tagna osv.
http://turfgame.com/events
 
Och som vanligt, några bilder med små texter.
 
Nedan ser vi två nytvättade cyklar tillhörande davetheone och bUs efter en mullerunda/stigcykling.
Här har ni även länken till min lagkamrats blogg! http://busturf.wordpress.com/
 
Ny rank!
 
Mitt i natten fick jag en överraskning då jag var på väg hem från gymmet. Kanske Event-medaljen som görs om? ;)
 
Idag var jag lite hurtig och tog lite zoner före och efter gymmet. Längst till vänster ser ni pedlan med kronan, jag misstänker att han har dynamit i benen!
 
Även en ny medalj ikväll/inatt!
 
Inte så anmärkningsvärt men ;)
 
Och så måste man ju passa på att ta ett kort när man är ensam på gymmet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0