Nya medaljer ute i regnet!

 
NeutralizerThis medal is worn by the netural-hungry turfer who takes at least 20 netural zones in 5 hours.
 
StaminaBelongs to those great turfers who takes at least 50 zones in 24 hours (00-24).

 
 
Det var riktigt tight att få Neutralizer idag, många var ute efter den och såklart så vill alla börja så fort som möjligt när det är en ny runda. Lonian ville också ha de neutrala på Ön idag, så jag bestämde mig att gasa full rulle till Böleäng/Röbäck för att sno några neutrala zoner av Barbarina. Jag var tvungen att avbryta min runda pga för mycket regn, min usbkabel till den externa laddaren fick en vattenskada tror jag så de blev ingen Staminator idag.
 
Screenshots kommer upp ikväll av dagens roligheter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0