Punktering.. IGEN!

Ja, vad ska man säga? Dessa j*vla glasbitar överallt! Kände bara hur less jag blev igår när det blev punktering igen efter jobbet dessutom, fick det vid preem på haga. Gick in till stan, men sen fick jag den brilljanta idén att försöka pumpa däcket och cykla ändå. Javisst funkade det, för det var ju pyspunka, en seg sådan! Kunde ta mig mellan pumpstationerna påvägen hem i centrum. Nu på morgonen håller jag på att fixa skiten med ett stenålders-kit. Håller tummarna att limmet håller.
 
Ska svänga förbi CM Cykel på Teg för att inhandla lite förnödenheter såsom slangar och en akut-skumpump. Förövrigt ser det ut som rost på min skivbroms, men så är fallet icke.
 
Men nu är det en ny dag, och nya zoner att ta från alla nykomlingar! Se upp i backen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0