Medalj + aktivitet + paket

Nu hade jag tänkt skriva lite snabbt om vad som hänt på sistone. Vi kan börja med att jag fått ett paket på posten, troligtvis är det min nya cykel-mobilhållare som är vattentät, en recension kommer senare.

Jag mötte upp MrDinco i centrum vid Advisehouse för en mycket trevlig pratstund om allt och ingenting. Inte långt därefter blev det race till Umebrigde mot MarresmacK, som tur var har han en militärcykel så jag vann ;)
 
Sist men inte minst, en ny medalj bland samlingen! Och inte vilken medalj som helst!

Take-2500
This medal is distributed as you perform 2500 takeovers in total. (revisits not included)

Holders: 72

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0