Kolfiberstyre

Nu har äntligen mitt nya highriser-styre kommit! Jag hade dock otur med mina nya styrhandtag att det fattades en del i det paketet så jag väntar fortfarande på det innan jag vill montera på allt.

Jag ville ha ett högre styre då jag tycker att jag inte sitter upprätt nog för att det ska vara bekvämt. Och vad är inte bättre då än ett styre i kolfiber?

Än en gång vill jag promota CRC, riktigt bra support och bra priser! Leveranstiden är inget att klaga på då de skickar sakerna från UK. Brukar ta en vecka tills man får sina saker(helg ej inräknad).

Fan vad jag längtar till sommaren just nu! Det är 0-gradigt och det är förjävligt att ens cykla till jobbet. Ska bli najs att testa mina nya däck då. Fat franks från Schwalbe :)
 

Kommentarer
Postat av: morgam

Fat frank! Cruisar du mellan zonerna?

Svar: Cruisar och cruisar, vad är din definition av det? :-) Ville ha ett par däck med lätt rullmotstånd, och sen var de billiga.
davidturfare.blogg.se

2013-02-15 @ 11:02:27
Postat av: morgam

http://www.schwalbe.com/gbl/en/produkte/tour_city/produkt/?ID_Produktgruppe=37&ID_Produkt=143

Funkar nog på andra cyklar oxå. Marathon tycker jag är bra, men de kanske är dyrare.

Svar: Ja, marathon är bra däck, lite för smala för min smak dock :) Fat frank är ju 28 x 2.0 och därför lite bredare än förstnämnda.Jag har Marathon Winter däcket med dubb, och det har fungerat bra, men nästa vinter blir det ett tjockare dubbat däck :)
Vad har du för däck på din cykel morgam?
davidturfare.blogg.se

2013-02-15 @ 13:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0