Sommar-fix!

Nu har jag äntligen tagit tummen ur där inte solen skiner och fixat till cykeln till sommaren. Nytt styre, nya handtag och sommardäck! Det blir en liten bildserie på själva projektet istället för massor av text.

Jag hörde dessutom rykten om att Juli är månaden vissa ska satsa inom Turf. Vem vet, man kanske hänger på ;)

En bild hur det såg ut före.
 
En till före-bild.
 
Nu börjar det hända saker.
 
Innehåll på bilden: Ett styre, fyra handtag, en bitsats med dragare och två båtar.
 
Framsteg!
 
Hoppsan, biten satt kvar i en av skruvarna.
 
Snart klart! Råkade dock spänna handtagen för långt ut när jag skruvat åt växlar/bromsar.
Bara att göra om och rätt!
 
Klart!
 
Cykeln fick ett snyggare utseende med fetare däck också tyckte jag!

Kommentarer
Postat av: bUs

Nice!! Gjorde faktiskt själv exakt samma sak ikväll! Nytt styre, styrstam och sadelklämma åkte på. kanske lägger upp några sensuella bilder på det imorrn :-)

Svar: Perfekt! De tycker jag att du ska göra!
davidturfare.blogg.se

2013-04-17 @ 00:19:13
URL: http://busturf.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0