VK-artikel, dagens runda mm.

Ja, vi kan ju börja med den fina artikeln i VK. Idag är turf med i tidningen, till och med på första sidan! Vill ni läsa artikeln kan ni skriva till mig privat så skickar jag skannade bilder från tidningen. Jag var inne på VK's huvudkontor och fick en tidning under turf-rundan idag. Kungligt värre!
 
Jag fick även låna Fredde7O's cykellampor för min visit i Sundsvall imorgon, mycket uppskattat ska du veta!
Kommer göra en recension på denna fina manick innan jag lämnar tillbaka den, vilket lär komma upp inom några dagar.
 
Tydligen så gick jag upp i level under dagens runda också! Såhär såg detta ut, level 29 närmare bestämt!
Mycket nytt folk på spelet redan imorse efter VK-artikeln idag. Roligt att se!
Där har vi även dagens runda:
Teg -> Centrum ->Öst på stan -> Sjukhuset -> Universitetsområdet -> IKSU -> Nydalahöjd -> Mariehem -> Berghem -> Öst på stan igen -> Haga -> Nästan upp till sandahöjd -> I20-området -> Västerslätt -> Väst på stan -> Centrum -> Tillbaka till Teg.
 
Var tvungen att fota denna fina skylt vid en av Umeås zoner, nämligen BlueZone.

Kommentarer
Postat av: SaLa

Kul! Välkommen till Sundsvall!

2012-10-05 @ 23:23:05
Postat av: Fredde70

Ännu ett av mina verk... :)

2012-10-06 @ 21:53:44
Postat av: davidturfare.blogg.se

SaLa: Man tackar och bockar såhär i efterhand! :)
Fredde7O: Ett mycket fint verk måste jag erkänna!

2012-10-11 @ 15:49:19
URL: http://davidturfare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0