Starka armen 200z

Det blev tillslut en stark arm på min profil, och en Restless. Dessvärre failade jag stort och försov mig precis efter jag fått Restless. Men Insomnia får jag ta en annan gång ;) Nöjd med min prestation i vilket fall!

Det var ganska komiskt, jag visste att jag tagit 70~ zoner på morgonen mellan 00:00 - 04:00. Sen tog jag 65 zoner mellan 14:00 - 18:00. Men när det väl kom till sista spurten så tappade jag bort räkningen och körde bara på, i hopp om att få den fina starka armen. Blev lite skraj där ett tag när det var en 45 minuter kvar och jag ej hade fått den än.

Min GPS på cykeldatorn fick frispel och la till några mil, har dock ingen aning hur det gick till.

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0