Level 30 - Grand Conquistador

Igår påvägen hem från jobbet blev jag den näst sista nivån på min profil, nämligen level 30! Det kändes skönt att äntligen bli level 30 som alla andra veteraner! Men vissa har ju varit ihärdiga och även tagit nivå 31, Turf Master. Det är en utmaning i sig. Kanske får vi se den i vinter eller nästa sommar? Vem vet.
 
Jag har varit riktigt seg på morgonarna då jag jobbar dagspass, hade planer på att turfa någon timme innan men har bara inte pallat med det. Men nu ska det bli ändring på det. Kliva upp lite tidigare har väl inte någon dött av, eller?


Kommentarer
Postat av: taliz

Nja, det finns ytterligare 4 nivåer över turf master. ;-)
Det finns tex 4st som är "turf hero"(2,5 miljoner poäng), nivå 32. Nästa nivå "turf angel"(5 miljoner poäng), 33, närmar sig thunell med stormsteg. Efter det finns "turf god"(7,5 miljoner poäng) samt "turf titan"(10 miljoner poäng), men dit har ingen nått än.

2012-10-11 @ 10:43:31
Postat av: davetheone

Tack för informationen, det visste jag inte ;) Nu blev det ju ännu roligare!

2012-10-11 @ 10:56:01
URL: http://davidturfare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0