IOS-kartor och turf, katastrof?

 
Mina tankar har gått till detta ganska ofta när jag ser Apple-produkter av olika slag. Kommer Turf verkligen att funka med IOS, och hur bra kommer det verkligen att vara?

Om man är en inbiten turfare kanske man väljer att skaffa en android istället om man har problem med sina kartor och GPS i sin Iphone/Ipad.
Själv är jag en Android-fantast, men har ändå en Ipod och en Ipad. Jag har svårt att hitta en mp3 där jag har såpass bra batteritid som i min Ipod, det är därför jag valt att ha kvar den. Det bör nämnas att den är 5+ år gammal, men vad gör det när den fortfarande fungerar?
 
Min Ipad är 1,5 månad gammal, den gick jag när jag beställde ny internetuppkoppling till lägenheten. Helt klart en cool sak att ha, då jag inte haft en platta förut.

Då jag haft en Iphone 3G i mina unga dar föredrar jag en androidlur vilken dag i veckan som helst. Men det är klart, smaken är individuell.

Kommentarer
Postat av: Alfaturfen

Jag hoppas att det kommer att fungera på även andra telefoner har vänner som gärna skulle prova men har fel telefon=).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0