Gårdagens zontagningsrunda

Träffade på MrDinco imorse precis vid hans zon, Raspzone. Kallt och jävligt var det.
 
Var och kollade på dubbdäck idag på Team Sportia, dessvärre hade dem bara 28 tums dubbdäck, och på 29 tums fälgar blir de väldigt smala. Så min jakt på dubbdäck i 29tum fortsätter. Hade tänkt besöka CM Cykel imorgon och kolla in deras sortiment.
 
Dessutom har jag beställt massor av saker från denna sida som kommer om 2-5 dagar, säkert före mina kina-saker. Det känns som de tar för evigt, kanske för att man är otålig, och vill ha allt med det samma! :)
 
Och såklart bjuder jag på en bild på gårdagens skörd.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Velocipedryttaren

Schwalbe har dubbdäck i 57-622 bredare har jag inte sett till 622 fälg, det borde vilken cykelaffär som helst kunna ta hem åt dig.
http://www.schwalbe.com/gbl/en/produkte/spike_tires/produkt/?ID_Produktgruppe=45&ID_Produkt=115

2012-10-18 @ 09:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0