2 kungar i Umeå

Tog ett ganska kungligt (hehe) screenshot påväg hem från jobbet idag. Det snöade förövrligt i Umeå ikväll/inatt. Snart kommer vintern och då äre vinter-turfning som gäller!

Jag mötte även upp Fredde7O för att lämna igen hans monster till cykellyse! Rekommenderar starkt att köpa ett liknande med samma typ av lampa. Har beställt 4 st som lär komma framöver. Om det är någon som inte har möjlighet att köpa från ebay kommer jag sälja ett utav de fyra. Här finns även en förträfflig video på hur starka dessa lampor är! http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=luaASDQ058E
 
Jag öppnade även paketet som jag fick på posten idag, och det var inte min cykel-mobilhållare. Värsta besviken när det var något skit jag beställt för en månad sedan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0